måndag 31 januari 2011

VÄSTERÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"HEJ FAMILJEN!"
Var det första jag skrek när jag kom innanför dörren och min lilla plutt syster blev helt chokad... Mamma skulle ju bara köpa frukt, inte ha med sig mig hem :) Men först fram till mig var ändå våran katt Findus. Pluttar!
Jag fick nog och valde att åka till Västerås och ta semester en vecka, skönt! Får se hur det ser ut hemma i Örebro sen när jag kommer tillbaka... Jag diskade INTE, städade INTE och kombon är magsjuk.. tevlans värre!
Imorgon ska jag bara mysa med min pluttsyster och krama henne tills hon inte vill veta av mig mera. Ska även Träffa Tomasdraget och sjunga! Sakaar dem så mycket! Ska bjuda dem på tårta tror jag.. thii :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, var på Zumba innan jag spurtade hem och packade och for iväg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar