söndag 30 januari 2011

P.A.N.I.K.!.

Vet inte vart jag ska ta vägen längre... Får inte luft här "hemma". Hemma ska vara ett ställe man trivs på, och det gör jag i Örebro, och med själva lägenheten... Men inte med biprodukten! Jag vet att jag gnäller mycket, mycket på det här. Tycker riktigt synd om Jessi, Fanny och Emma som ständigt får höra mitt gnäll! Men ni får gärna slå av medan jag pratar, bara jag får babbla av mig. Ni behöver inte lyssna, haha.
I natt när jag kom hem blev det fööör mycket, började gråta och ringde Fanny. Asså små saker bli till stora saker och jag står inte ut längre. Jag har gnällt mycket på att han måste köpa hem handtvål, inte för att det är så dyrt så jag inte kan göra det, utan för själva principensskull. Han vill att vi ska dela på allt förutom maten så det gör vi. Men ändå hör jag ofta fraser som: "jag tog lite mjölk av dig" eller " jag snodde några ägg" Och visst det är okej om det skulle hända ibland, men inte ständigt! Jag har ingen inkomst, JAG HAR LÅN! Usch blir så sur. Ska vi dela på hushållsgrejerna är det FAN inte bara jag som ska köpa hem det!!

Det jag skrev nu verkar jätte rörigt men skitsamma. Det som fick mig att börja gråta i natt var att när jag kom in i badrummet för att tvätta av mig sminket och bortsa tänderna så står det en burk på handfatet med MELONGLIDMEDEL!  Visst han har tjejer här som han håller på med ganska ofta, det vet jag ju. Och han har en tjej här nu. Men jag vill inte behöva se bevis på att de håller på, räcker gott och väl med att jag bara vet det och har hört. Jag blev så otroligt äcklad!!! Jag vill inte veta om de har hållt på i duschen eller på köksbordet eller jaa vart som helst! BLÄÄ! usch vet inte vart jag ska ta vägen. Mamma och pappa tycker jag ska flytta hem, men kommer aldrig orka pendla.. Då komer jag säkert bara hoppa av så skiter sig allt. Och ingen lägenhet får jag tag i heller... P.A.N.I.K.!.

Hoppet är det sista som sviker än, brukar jag säga... Får börja tro på det nu också...

1 kommentar:

  1. Fyy vilket vider, asså okej du vet att dom håller på, men usch!! Jag blev spyfärdig när jag läste det där.. Och hur är han uppfostrad? tror han att han ska få allt serverat, han får väl fan ta och börja köpa mat på avbetalning då!! Jag blir så arg på han. Och nej jenny du ska tamjefan inte flytta hem, det skulle bara bli för mycket och du skulle gå in i väggen! Fortsomfan ska du hoppa på en ny lägenhet så fort det blir någon tillgänglig. Gå efter måttona : "hoppet är det sista som lämnar människan" och " det är aldrig kört" .
    Älskar dig och står inte ut med att du mår dåligt<3

    SvaraRadera