onsdag 5 januari 2011

Tänk att jag ska börja blogga... :)

Ja jag har ju tänkt att jag ska börja blogga om mitt liv här i Örebro och vägen framåt till sjuksköterska!

Som sagt så bor jag i Örebro och har gjort det i 3 månader. Jag bor i en lägenhet väldigt långt från Uni men jag har stora planer på att flytta närmare så snart som möjligt. Jag ska faktiskt på en visning med Fanny idag :) Dock är det i andra hand så får se vad vi tycker om det..
För övrigt så köpmar jag på med pluggandet. Jag har haft en tuff start men jag hoppas att det ska bli lättare snart när man väl kommit in i det hela. Jag har tenta nästa måndag så nu blir det till att kämpa sten hårt den närmaste tiden, för jag  SKA klara den här tentan!!

Nej nu måste jag förtsätta försöka få ordning här och sen piffa till mitt CV lite så jag kan söka sommarjobb!

Ha det gött så länge!

1 kommentar: