onsdag 19 januari 2011

Med blicken framåt... Rätt mening!

Så sant som det är sagt! Blir så trött på mitt förflutna så jag nästan vill spy på det! Så jäkla skönt att jag har flyttat till Örebro och träffat underbara vänner här! Sen får jag själv välja vilka som jag vill träffa av de gamla vännerna från Vässan. Är nästan rasande arg förtillfället, hur kan man blockera en vänskap bara så där? Utan bråk, tjafs eller otalat? Jag förstår verkligen inte... MEN jag får vända blicken framåt och leva mitt liv här, där jag hör hemma, i Örebro!

På fredag kommer de flesta av de bästa från Vässan hit för att ha kalas med mig =D Ska blir riktigt kul må jag säga! Behöver ha något kul att se fram emot.. Kuggade förra tentan med 0,75 poäng så blir att plugga till omtentan nu som är nästa lördag, mindre kul! Sen tre veckor efter det har vi tenta på farmakologin som vi startade upp i måndags... Härliga studentliv! :) Jag klagar inte! :D

Nu måste jag bortsa gaddarna och springa till bussen för här ska det pluggas med Fanny :)

Ha det underbart!

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt också börjat tröttna på V-ås. Orkar inte med alla människor längre, vill bara bort för ett tag ! Saknra dig sis

    SvaraRadera