söndag 23 januari 2011

Söndag, utan söndags ångest!

Jag är visst inte så bra på att blogga... Men denna vecka har vart full bokad kan jag tycka! Och näst kommande lär väl bli desamma eftersom jag visst ska ha OMtenta på lördag morgon.. Lyckat!

Nu känns det att jag är 20 år :) Har vart på systemet och haft kalas med de flesta av de bästa! Det blev riktigt lyckat i Fredags. Dock var det lite mycket folk och lite lite Jenny för att jag skulle hinna vara riktigt social med alla, tyvärr. Men men. Endast ett trasigt glas och inte en enda spya, ialla fall hemma hos mig :)
9 stycken sov kvar, varav 4 stannade till idag. Går dagen var top 3 bästa dagen-efter-dagar. Så soft vi hade det, jag och pöjkarna. Härligt snack och mycket skratt.

Imogon är det ny vecka och det står Zumba på schemat =) Och massa, massa plugg.........!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar