söndag 9 januari 2011

söndagssucken!

Söndag!
SUCK!  Nu är det bara 7 dagar kvar till tentan.. Undrar hur jag ska hinna få in allt i hjärnan innan måndag...
Men trots tenta-ångest så fortsätter ju livet och jag har haft en mycket trevlig helg hemma i Örebro :)
Igår var vi några som gick till Strike för att Bowla. Jag vann dårå! Med marginal måste jag tillägga! Sen blev det en liten pubrunda till olika ställen innan stegen styrde mig hem till sängen igen.

Nu är jag inte ensam hemma längre utan måste vänja mig vid att vara kombo igen... Håller tummen!

Hoppas plugg motivationen kommer till mig snart för jag behöver den verkligen. Imorgon är det föreläsning och seminarium. Sen ska jag och Jessi på ZUMBAAA! :D

Nej, nu blir det ett avsnitt av skärgårdsdoktorn iväntan på Julia som ska komma förbi med det hon lånat av mig. Sen ska hör pluggas! Hoppas jag...

Puss så länge!

3 kommentarer:

  1. Ingen ångest....snälla syster =)

    Håller tummen att det går bra att vara kombo nu!

    Puss....varför kan jag inte kommentera med mitt vanliga? Men, men du vet att det är jag....

    SvaraRadera
  2. tyckte du att det var kul med zuumba? :)

    SvaraRadera