torsdag 6 januari 2011

Vad är det här för liv?

Usch jag är så himla trött på allt just nu! Mitt blodvärde är i botten så jag har ingen ork till något. Måste plugga till tentan och samtidigt oroa mig över omtentan som jag har två veckor senare. Inte nog med det så ägnar jag största tiden till att plocka och städa för jag vill ha det finnt runt om kring mig. Men till vilken nytta? Imorgon är jag inte själv hemma längre så då kommer det se lika hemskt ut igen! Jag orkar inte! Nu är det nästan toppskick här och så vill jag ha det nu för på tisdag fyller jag år och då kommer några av de bästa hit. Då ska det vara fint! Om jag ser att det ser hemkt ut här hemma så går ju jag och plockar med det istället för att plugga, vilket jag egentligen borde. Inte okej! Måste hitta ett nytt ställe att bo på så jag kan ägna mig åt viktigare saker..
Nog med gnäll nu :)
ska se.. har det hänt något kul jag kan berätta om???
Jo! Igår kväll var Fanny över och vi åt super god fruktsallad och glass och tittade på filip och frediks årskrönika :) Trevligt! Ikväll blir det TACOKVÄLL! :)

Är så glad att jag har er girls! Ni gör livet så mycket roligare och bättre här i all elände! Ni är GULD!

Är väl lika bra jag återvänder till Tenta-plugg-världen nu så jag blir klar med dagens plugg någon gång!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar