torsdag 3 februari 2011

Vässan livet

Torsdag... Det betyder ju att det är FREDAG imorgon! Vilket betyder att Emma fyller 20 år! :) *Längtar tills hon ska få sin present ;)
Livet i västerås.. Ja vad ska man säga om det? Om jag skulle beskriva Västerås i färger (så här års) så skulle det bli grått, vitt, svart, mörk grönt och en gnutta lila. Det är skönt att vara hemma hos familjen och bli ompysslad och älskad, verkligen jätte skönt! Men den här staden alltså... det är bara gå in i centrum och titta så ser man nästan sånna där stråbollar från någon western film blåsa förbi.. Vart är allt folk?! Var är festen?!
hittills i Vässan har jag kollat på massa film, massa Tv, träffat Emma 1½ timma, gått en promenix med Lina och kramat på min syster! Och idag har jag inga planer fören kl 18. Slappt och skönt, inget jag är van vid dock :) Vad ska man ta sig till? Ett ypperligt tillfälle att plugga.... men nej. haha!
Äsch nu ska jag njuta av.. hrmm... yogurt kanske och våra bästa år på trean, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar