torsdag 10 februari 2011

Dags att ta tag i livet?

Kan Vara dags att börja träna ordentligt snart och tänka på vad man stoppar i munnen?? Fanny RÅKADE få upp denna bild när hon googlade på strawberry daiquiri.. Kan det vara en pik till oss?! Är det dags att sluta festa och börja vara lite mera hälsosam? Är det dags att träna flera gånger i veckan istället för att endast tänka " jag borde träna" .

Jag VET iallafall att det är dags att bli seriös med pluggandet NU. Det är endast en vecka kvar till tentan, igen! Tiden bara springer iväg! Hade vi inte nyss tenta??? GAHH!
Men.. Alla som känner mig och Fanny vet att vi sitter här hemma hos mig och pluggar flitigt förtillfället och att vi som vanligt har börjat i riktigt god tid :) Så vi borde väl inte vara oroliga? Eller.....?



2 kommentarer:

  1. Du borde ta tag i din kompis Jessica och åka till thailand ;)

    SvaraRadera
  2. Har det gått bra med pluggandet?
    Jag har knappt kunnat läsa något, tråkigt nog.. :/
    Men nästa vecka blir det bibblan varje dag va? :D

    SvaraRadera