lördag 26 februari 2011

Down-period..

Usch jag känner mig så fruktansvärt nere förtillfället, ända sen onsdags.. Inget är kul och jag vill inte göra nått heller. Allt jag gör är lyssnar på musik, bara för att det inte ska vara tyst runt mig. För det är precis vad det är, tyst.. Usch jag vet inte vad det är med  mig. Idag har jag inte ens klivit ur sängen än och klockan är 17.30!! Vilket slöseri på en ledig dag! Verkligen inte likt mig alls! fy bubblan! Och jag känner att jag glider ifrån allt som har med Vässan att göra, vill inte det! TRÅKIGT! Tillochmed min familj försvinner mer och mer.. Snart är det bara jag...

3 kommentarer:

  1. Mig har du alltid kvar! <3

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag hör till kategorin "vässan" eller inte. Vill ändå bara göra det klart för dig att jag kommer aldrig försvinna, inte från dig iallafall.
    Puss på dig vännen ♥

    SvaraRadera
  3. din familj? hollymolly , troru att du kommer att slippa mig så lätt?? skulle inte tro det, när jag kommer till dig imorgon kommer jag att vara på dig som en igel så att du förstår att jag inte klarar mig utan dig!

    SvaraRadera