måndag 14 februari 2011

Ny vecka, nya tag!

Vet inte hur många gånger Jessica sa det igår kväll när i pratades vid medan jag köpte mjölk, "ny vecka, nya tag imorgon" Det ska jag ha i åtanke under dagen. För nu ska det ske en ändring, nu ska jag plugga satan. Ska snart åka till skolan och sätta mig och studera medan vännerna har seminarium. Sen efter lunchen ska kättningen fortsätta. För är man duktig under dagen i skolan så får man ledigt hemma på kvällen. Då kan man städa och laga matlådor, haha kul!

Kärlekens dag är det idag. Önskar alla med en kärlek en underbar dag! :) Man kan ju alltid hoppas på att det finns lite kärlek över till mig idag, dock vet jag inte vart den ska komma ifrån... Men den som lever får se :)

Nej usch fy och blä. Nu ska jag göra mig klar och hoppa på skump bussen. Måste även komma på ett sätt att gott göra fröken Lindqvist...

Ha en bra alla-<3-dag!!

1 kommentar:

  1. Ja och om du pluggar flitigt i skolan på dagarna hinner du även prata med mig i telefon på kvällarna sen!!

    Förövrigt så kan jag bara säga att jag har massor med käärlek till dig att ge min vän! <3

    och den näst sista raden gjorde så att jag log lite extra ;)

    SvaraRadera