torsdag 3 mars 2011

Oliiiidiligt spännande!

Jag fick ett sms idag.. : "Hej! hade ditt nr i min kontaktlista men utan namn. Så vem är du? :)/Erik" haha. Har smsat med personen massa under kvällen men vet fortfarande inte hur han fått mitt nummer.. Vet att han pluggar civilekonom här T5.. UNDRAR vem det är?! och människan har inte fb heller.. hrmm

Nu har min syster vart här i två dagar och päronen var nyss här och hämtade henne. Det var mysigt att ha lillsyrran här, bara jäkla tråkigt att jag var så trött hela tiden coh att jag gick i skolan båda dagarna.. Hoppas hon inte hade allt för tråkigt...

Imorgo är Jenny ledig, men självfallet ska jag plugga då :P Får se vad kvällen har att erbjuda imorn nu när inte Jessi kommer fören lördag.. Men det blir nog fint!

Nu börjar BB igen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar