tisdag 31 januari 2012

Uppdatering!

Tänkte att det kanske är dags för en uppdatering här efter att jag skrivit att allt brast.. Jag har tagit beslutet att sluta på Örebro universitet redan denna termin. Jag har pratat med Mälardalenshögskola så jag kan börja där när jag är redo. Jag ska tenta av en läkemedels tenta på MDH och en farmakoterapi tenta, även komplittera lite patofysiologi som vi inte läst på Öuni, alltså inte mycket alls :) CSN krånglar dock men det kan bero på att han jag pratade med knappt kunde svenska så jag fick nog inte fram mitt budskap... :( Men tänkte ringa dem på torsdag igen. Imorgon ska jag åka hem till Örebro och säga upp mig älskade kotte..  Det svider verkligen i hjärtat att behöva göra det, men jag får ju inte ha den kvar... :(
Jag har fått mera jobb på resursen och jag har även sökt en del andra jobb så tror det kan gå runt till sommar vikariatet börjar.. :)
Så så ser livet ut nu för mig. Just nu är jag lägenhetsvakt till Joel och mathildas lyxlya och jag njuter till fullo! :D
Känns som att livet kommer bli bra... :)

1 kommentar: