söndag 15 januari 2012

Hugger i sten...

Idag har vart en riktig saknar dag.. Har saknat ALLT! Mest allt som finns i vässan.. Har känt mig så ensam och gråtit minst tre liter tror jag. Om jag fick bestämma hur mitt liv skulle se ut så skulle jag ha korta avstånd till alla mina vänner, inte 10 mil som nu! Jag skulle hänga med pinglorna och "vitagulgänget" så mycket jag bara orkade. Skulle spendera många sena kvällar i en röd bil, åka många resor till hallsta, bli igänkänd på pitchers för att jag skulle va där varje fredag, oftast med I-gänget! ;) Jag skulle även vilja spendera nätterna med att lyssna på winnerbäck... Suck... Men jag vet inte vad jag skulle vilja jobba med.. Tyvärr kom aldrig tanken på att jag önskade att jag arbetade som sjuksköterska upp i huvudet på mig.. Vad ska jag göra..
Fortsätta eller byta riktning.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar