lördag 7 januari 2012

Känslan av att vara nykär...

Vilket start på nya året! Det gamla året är slut och jag hade en asbra nyårsafton med flickorna från Vässan! Middag hos corre då vi hissa och dissa 2011 och ett och annat nyårslöfte gavs. Sen tog vi bussen till Öret för att fira in det nya året med vännerna hemma hos Orre och Olle :D (Oscar och Adam). En helt okej kväll. Dock som vanligt onödiga missförstånd och onödiga handlingar, men så ska det väl vara? ;) Dagen efter ville jag bokstavligen inte leva, fy faraoo vilken baksmälla! Aldrig mera.. :P Jobbade dessutom kväll på nyårsdagen, inte helt okej måste jag erkänna. Måndagen spenderades med Emma och då fick jag höra allt om hennes och Dannes förlovning :D
I onsdags åkte jag till sthlm med mor och lillsyster och där träffade vi även vår broder. Sedan for jag till Lidingö för att spendera kvalitetstid med Gun. Riktigt kul. Tror vi båda fick skavsår i öronen av allt vårt prat, haha.
Igår åkte jag äntligen hem till Örebro, som jag väntat! Fick träffa mina två guldklimpar här oxå :) Vid 16.30 kom frugan hit för vi skulle till Orre på kalas :) Frun hade med sig oxfilé och grejer, mums! Så härligt när hon är vid min sida, det är så det ska vara! Kvällen blev riktigt lyckad! Det absolut bästa var när jag och Jessi slog A-team i Beerpong, de är oövervinnliga (tror de) MEN VI VANN! Det var en otroligt jämn match. Men när vi fick i pingisbollen i sista muggen, den känslan! Det kändes som det gick i slowmotion och jag och jessi vände oss mot varandra och skrek och hoppade av lycka. Helt galen känsla! haha. VM GULD TYP! Sen hamnade vi på Strömpis och skakade rumpa. Sen blev jag med tvingad av frugan tillbaka till Orre på efterfest, ville då rakt inte men man får väl ställa upp. Och kan säga att det inte är något jag ångar, underbart underbart!
Det är ett riktigt härligt I-gäng! Som en liten familj verkligen, KÄRLEK är ordet! Efter jag och frugan kom hem till mig igen på förmiddagen mumsade vi och skrattade och gör sånna tokigheter som vi alltid gör. Vi åkte även till vårt favorit ställe här i Öret och FÖRLOVADE oss. Så har en fin guldring på mitt ringfinger i detta nu <3 Är så lycklig. Igår när vi var hos Orre gick vi hela tiden och kramades, mös och talade om ett X antal gånger hur mycket vi tycker om varandra. Älskar henne mer än jag kan säga.
Jag fick bakläxa av jessi att jag inte bloggar, så hoppas hon är nöjd nu.. :) Ska försöka göra detta minst en gång i veckan, men lovar inget!
Nu ska jag på bio med guldklimparna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar