onsdag 11 januari 2012

jag är 21, jag är 21, jag är 21, jag är 21, jag är 21, jag är 21, jag är 21 jag är 21, jag är 21, JAG ÄR 21!!! Bara tanken på att jag måste vänja mig vid att va 21 gör så jag får en klump i magen! 9 år kvar till 30!!!!!!!!!! AAAHHH Har ju massor som ska hinnas med innan jag blir 30! Hur ska jag hinna med det?! För 9 år sedan var jag 12 år.. Vad har jag hunnit med på de 9 åren.. ?! Uhh vilken hemsk dag! Jag är inte redo att bli 30 år.. :/

Precis som förra året så blir det ingen tårta med min familj eftersom de befinner sig i Västerås och inte tänker komma hit fören nästa helg. De tycker jag ska komma till dem idag.. Men hur många åker hem till andra för att bli firad när man fyller? Nä precis :P Jag ska bjuda min pinglor och gossar på tårta hemma hos mig och sen blir det utgång! :) Desvärre har vi en lååååång dag i skolan innan med mycket wordfeud som ska spelas. Måste vinna över Fanny! haha .
Ska väl fortsätta andas nu och vänja mig vid tanken på att vara 21 år :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar