måndag 13 februari 2012

dagen före kärleksdagen

Ortopedi är hett, det är sexigt, det är passionerat och lite smått förbjudet. Kan inte annat än älska det! För att inte tala om allt ögongodis som vandrar omkring där och gör det hela ännu mera spännande. Ortopedi är min grej. Konkret och bra..

För övrigt rullar livet på. Jag har jobbat 6 dagar i rad och då inte gjort annat än ätit, sovit och jobbat. Lite smått osocialt må jag säga.. Ganska ensamt här så gör mig inget att jag jobbar så mycket. Jag har mitt mål och dit ska jag. Tyvärr kommer jag väl åka själv på mitt livs äventyr till Asien men så får det bli då. För iväg ska jag! En kollega på ortopeden är i min ålder och har alltid velat åka till Asien och backpacka så kanske ska fråga honom.. Vore ju en perfekt reskompis, eftersom jag inte känner honom lär vi ha mycket att prata om iaf.. :) Kanske blir en vän för livet.. :D I övrigt så vet jag inte vart jag har alla längre, tider förändras och så gör även personer. Tyvärr. Det som har vart kommer aldrig igen och jag får välenna vara glad för den tiden som passerat. . Som Pumbaa säger: lämna det bakomflutna före dig.

Och nästa vecka åker jag hem! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar