söndag 26 februari 2012

AMAZING

Jag har det fantastiskt bra här i Örebro! Nästan för bra.. Gissa om jag saknat mina vänner här. Nästan outhärdligt.. :( Kommer gråta en hel del i slutet av veckan och sen när jag ska lämna in nycklarna till min kotte... HU!
Fast jag har ju något att se fram emot i Västerås oxå, flytten :) Det blir bra. Kan ju komma hit närsom igen. Vänner så som de här i Örebro växer inte på träd har jag märkt..!

Dagen ser ut som sådan att jag ska till Sabina snart och äta brunch på hennes takterrass i solen, sen försöka klippa mig och sen ska jag vidare till svampen och sitta där och njuta av solen och ledigheten :) Sen ikväll blir det BB veckofinal med Fanny :) En kalasbra dag med andra ord.

Imorgon bär det av till Västerås för intervju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar