onsdag 15 februari 2012

Pig or cow?

Hrmm.. Blev erbjuden ett vikariat på onkologen idag.. på 100% i 6 veckor. Ska ge chefen besked imorn. Undrar om jag gör rätt nu men ska tacka nej.. OM jag inte kan få 50% istället. Jag tog ju inte ett uppehåll från plugget för att jag ska jobba 5 månader med cancerdöende personer.. Har ju tyvärr redan skrivit på papper för att jobba 3 månader där i sommar, det får räcka med död tycker jag nog.  Så får se om hon går med på att splitta tjänsten mellan mig och Camilla .

Förövrigt hade jag en mysdag med Sanne idag :) Härligt att träffa vänner igen som man inte träffar allt för ofta..

Snart är det bara en vecka kvar tills jag SKA krama på mina hjärtan i Öret :)
 Och om allt går som det ska så flyttar jag in i en två i mars :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar