torsdag 1 mars 2012

Tantvarning på stan ;)


Tänk att idag fyller Fanny tant! :) haha. Den tjejen alltså.. Det finns nog INGEN som hon och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag tycker om henne. Omöjligt! Det är svårt att ha tråkigt med henne och det är nästan ännu svårare att låta bli att ha kul.. Ledsen alla andra med det är Fanny som gör flytten svårast.. Det är ju hon och jag! 

Men livet tar inte slut för att jag flyttar! Även om mitt liv är här i Örebro med mina vänner och inte i Västerås själv. Jag ska försöka fara hit så ofta det går så jag kan spendera mycket tid med brudarna här. Måste hinna vara med på allt! Fikabuffé, Boda borg, utgångar, tentaplugg (hehe) , Big brother och massa annat..
 Jag och Fanny ska även ut på äventyr när det finns mera pengar på kontot och flera blanka sidor i kalendern :D 

GIRL YOU'RE AMAZING! 


GRATTIS FANNY PÅ 23 ÅRSDAGEN!

(Man är inte äldre än vad man gör sig...)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar