fredag 30 mars 2012

2 år som singel...

...och livet kan nästan inte bli bättre. Så känns det precis just nu iaf. :) Imorgon är det två hela år sedan jag och Christian gjorde slut (på telefon). jösses vad tiden gått fort! Tycker fortfarande otroligt synd om Emma som fick stå ut med mig under och efter vi gjort slut. Ängel! Det är klart att man saknar att ha någon som älskar en och som man kan prata med jämt om allt och inget och allt sånt där trams. Men jag måste säga att jag trivs som singel för tillfället. Våren är kommen och den består av massor av planer! :D

Nycklarna till kotten är inlämnade och nyckelknippan blev väldigt lätt. Vi har installerat oss i vår lägenhet, jag och Sanne. Vi har så grymt kul ! Vi har en eländig kissemisse som väcker mig varje morgon, men man kan inte vara arg på honom länge för han är så brutalt söt! Jag jobbar mycket så det är iaf inte tomt på kontot ;) hehe Allmänt njuter av tillvaron :) Att sluta plugga var lätt det bästa beslut som jag tagit! Saknar dock pinglorna varje dag MEN ikväll kommer de hit!!! :D :D :D Längtar sååååå!

Har nyss vart ute och sprungit med Lina (hör och häpna!) så ska hoppa in i duschen nu innan jag ska träffa Emma :)

LEV LIVET VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar