torsdag 1 september 2011

Long time noo seeen!

Nämen kasnke är dags för ett blogginlägg ;) vart ska jag börja berätta?!
Sommaren gick jätte fort verkligen! Jag jobbade jätte mycket, lärde mig massa och fick minimum betalt! Den störtsa delen av min lediga tid spenderades med Jessica! Den helgen hon var i Sigge visste jag seriöst inte hur jag skulle spendera..! Gamalt gift par som sitter ihop! Illa när vännerna frågar vart den andra är ;)
Var i England med Tomasdraget! Det var riktigt kul och påfrestande! Vi besökte bla. en katedral där de spelat in scener från Harry Potter i! Så jag blev ju nästintill frälst! haha! Sen har jag och frugan vart på Waxholm och tältat en hel helg men det är ju en historia försig ;) haha. Får inte glömma att min STORA (gamla) syster var på besök i Vässan med hennes familj. Ian har blivit så stor! Fyller två år om en vecka! Galet!
Jag har även flyttat igen, tillbaka till Örebro. Dock till en egen lägenhet nu! Fast förtillfället bor jag inte själv, jag hyr ut 2 kvm till en ny student. En liiiten tjej från Turkiet som läser företagsekonomi. :)
Mycket roligt har hänt denna sommar iaf måste jag säga. Jag var tillochmed nästan på väg in i ett förhållande! Hujedamig! haha!
MEN får inte glömma att nämna det absolut bästa på hela sommaren! Resan till Partyalanya med min *partyjess! :D DEN bästa veckan i mitt liv! Har fortfarande träningsverk av allt skratt och levern mår väl sisådär... haha!

Well well! Det är inte illa att vara tillbaka i Örebro nu heller. Jag gillar verkligen studentlivet! Så härligt! Speciellt sånna här bakisdagar då man inte vill leva längre och man ställer sig frågan "är det värt det?" SJÄLVKLART är det värt det! Det är ju nollningstider nu och jag är fadder så det är fullt upp! Min moder är lite små putt på mig för jag aldrig hinner prata med henne.. men snart så!
Det enda som saknas här är familjen och vässan vännerna! Fast å andra sidan har man ju inget att längta till då.. ;)
Och jag har börjat dansa oxå!

Jag kommer inte ihåg allt jag gjort och vet inte vad jag ska skriva, men jag ska iaf börja blogga igen nu om livet här så ni hänger med i svängarna!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar