söndag 4 september 2011

I just called to say i love you!

Åkte på en spontantripp till vässan igår för att krama på MIN fru och ge henne 10 röda rosor! <3

Nu har det brytit för mig! Svacka med stort S! Har inte känt igen mig det senaste dygnet, eller rättare sagt den senaste tiden.. Jag vet inte vad det är eller vad jag gör med på nått sätt har jag lyckats! Lyckats såra de som kommer mig nära inpå livet. BAAAM! Men det senaste dygnet har ju vart fruktansvärt! Har aldrig haft sån här ångest i hela mitt liv tror jag! Vill bara gräva ner mig och komma fram till nästa vår eller så.. Skulle helt enkelt ha stannat på Alanya, där var livet toppen! Utan bekymmer...! Jag kan inte ens börja beskriva hur jag känner.. Typ som att jag inte får luft och vill ut ur min kropp.. Vill inte vara med folk samtidigt som jag inte vill vara ensam...Det värsta jag vet är att göra andra illa eller se andra lida.. Speciellt pga MIG. Åh jag har sån panik och tårarna bara bränner i ansiktet, vet inte vad jag ska ta mig till....! Hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra åt allt, för att göra livet rätt igen...

1 kommentar:

  1. Jenny! Sluta va så elak mot dig själv, du är världens bästa och finaste människa <3

    SvaraRadera