söndag 22 maj 2011

Spring för livet!

Jaha... Jag flyttade till Örebro för att göra livet lättare för mig, för att slippa allt som höll på i Vässan då. All smet och soppa, ja allt vad man nu kan kalla det. Jag flyttade till Örebro och blev en ny människa, lyckligare och gladare! :) Men nu då... Står inte Jenny i en himla soppa igen och vill rymma, igen! Jo då minsann..!
Otroligt skönt att jag bara har en vecka kvar i denna soppa. Sen blir det tre månader i Västerås. Fast där kommer jag väl hinna hitta en soppa till att simma runt i innan det är dags att flytta tillbaka till Örebro..

Är förövrigt folkbokförd i Västerås igen. Så jag vet en Jessica och Emma som är glada över det ;)

2 kommentarer:

  1. glad är bara förnamnet ska du veta!!!!!!!

    och allt kommer att ordna sig <3

    SvaraRadera
  2. Aldrig roligt med soppa.. :/ Vet inte vad du syftar på nu men.. Ja.. Hoppas det ordnar upp sig snarast iaf!..

    SvaraRadera