söndag 15 maj 2011

20 timmar..

.. Och 3 timmar 4 minuter och 6 sekunder långt samtal med Bästa Jessica! :)
Ja vad ska man säga.. Det här har vart en riktigt skön och bra helg måste jag säga :) I går var familjen här och hämtade alla mina saker utopm min säng och tv från min lägenhet... Så nu är det bara 4 nätter kvar här.. Vemodigt!
Kvällen var hyfsat lugn och mysig, trodde dock att Sverige nästan skulle vinna när kanal 1 startades igen vid omröstningen och Sverige då låg etta. Men icke! Lite små trist men alla kan ju inte vinna jämt. Dock vann jag högvinsten igår ;)
Idag var en riktigt toppen dag! Eller iallafall fram till 14.30.. Jag har dansat Boogie Woogie för första gången på flera år idag! Det var så otroligt kul och jag fick ett sånt lyckorus verkligen! Jag kan inte förklara känslan jag hade i kroppen när jag dansade, helt galet! Så fort musiken började spela och jag stod mittemot partnern var jag tillbaka, tillbaka till det absolut bästa i mitt liv. Älskar det! Hoppas det inte var sista gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar