måndag 26 november 2012

Alla dar i veckan...

Fy bubblan vad livet kan ändras fort..! En väns pappa ramlade här om natten i trappen när han skulle gå och kissa.. Bröt nacken! Det får en att fundera över livet, att kanske inte ta något förgivet och försöka ta tillvara på sin tid här på jorden, alla dar i veckan. Så man kan ju fråga sig om det verkligen är värt att ha dispyter över små saker eller klaga på skitsaker i vardagen. Livet kan ju faktiskt vara slut imorn, nästa gång jag sätter mig bakom ratten eller om jag sätter något i halsen.
Snart är julen här, en tid för familj och nära och kära. Den här julen ska jag försöka fånga tillbaka min lillasyster till mitt liv igen, saknar henne!
På tal om julen så kunde jag inte hålla mig längre, jag har julpyntat hemma! :D Men inget får tändas fören på söndag.

Igår var jag på lagårn och dansade. Precis vad jag behövde efter denna helg. Att det kan vara så fantastiskt att dansa.. Det går inte att förklara för någon som inte dansar, men jag kan sitta i timmar och bara titta på folk när de dansar. De har sån känsla och glädje. Fast det är ju klart att det är roligare att dansa själv och igår så dansade jag nog den mest härliga foxtroten i mitt liv.. En super bra snygg kille som bara förde mig till musiken och vi bara flöt och delade varandras svett. Det var otroligt! Hela jag skakade efteråt.. haha

På onsdag ska jag jobba på Canceravdelningen och vårda de sjuka som förmodligen dör till jul... Uppiggande med cancer :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar