måndag 14 november 2011

huuuuu...!!!

Åh jag blir så less! Det är ju hur mycket som helst i skolan som ska göras innan jul...! Hur ska jag hinna med allt?! Om jag hade något bakom pannbenet så borde jag ha börjat med allt för länge sedan! Det är 3 veckor kvar till ktc tentan och lmberäkningstentan, en månad kvar till seminariumet och den stora tentan i kursen.. Sen ska vi hinna göra uppgiften som är till nästa kurs innan den ens börjar så vi ska kunna få lite ledigt i jul.. HUUJEDAMIG! Plus alla uppgifter som hör till praktiken som vi har just nu.. Så praktiserar 8 timmar om dagen 4 dagar i veckan plus allt som ska göras.. Jag orkar inte mer nu! Hade jag vart rik hade jag tagit ett uppehåll i vår.. Men det får vänta tills i höst.. Och til råga på allt, Jag är näst intill pank! 200 kr ska räcka i 11 dagar.. Vad tror ni om det ;)? Livet som student leker verkligen! Sitter just nu på golvet och äter nudlar, endast nudlar... Love it! ^^
Nä nu ska jag surpla i mig resten av maten, och skriva klart om Katerterisering på män.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar