måndag 4 april 2011

Ett bra tag sedan

som jag skrev nu.. Jag känner att jag inte riktigt haft lusten. Men nu är det ny vecka och nya tag :)

Nu bor jag själv här i lägenheten! Det var katastrofalt när jag kom hem hit igår från min helg i Västerås.. Det var jätte skitigt verkligen! Jag harde skrivit en lapp till ex sambon och skrev bland annat på den "du städar väl efter dig innan du flyttar?!" men NEJ! inte ens hans eget rum är städat.. Bra där.. Och jag har ju ingen dammsugare här än.. Förstår inte vart han hittade all smuts. Sen tog han med en del av mina saker, trodde han kunde skillnad på ditt och mitt. Men det blev nog lite för jobbigt för honom..! Så arg jag blev! Igår var en vän här och när vi skulle se på tv så gick inte det eftersom han hade tagit med min tv-antenn..! GAH! Tur vi lyckades rädda situationen innan BB började ;)
Inte nog med det så har vi nog en vattenläcka eller något i vardagsrummet.. Parketten har rest sig på ett ställe och så var det inte när jag lämnade hemmet i torsdags.. Så Öbo kommer snart och ska titta på det. Hoppas det inte är allt för stor skada.. Kommer bli rasande om de säger att det är mitt fel.. HUR kan det vara mitt fel?! Men det återstår att se....

1 kommentar:

  1. Usch och fy för din ex-sambo! Bara ta förgivet att du ska fixa allt, fy fan vilket svin!

    Tur att du slipper bo med honom framöver i alla fall. Men hur blir det nu?
    Ska du flytta hem till Västerås ett tag och pendla tills du hittar nått nytt?

    SvaraRadera