fredag 8 april 2011

Blivit av med 450 ml blod...

Idag lämnade jag blod för första gången! Jag var lite nervös eftersom jag är nålrädd och brukar altid bedöva min iför sånt, men inte idag inte. Och det gjorde inte det minsta ont! Trots att det var en jätte tjock nål! Lite stolt över mig själv faktiskt :) Och inte svimmade jag heller. Kalas det där. :)

Jag har även fått sommarjobb på AVD 80 i Västerås! Super kul! Kommer lära mig massor med bra saker eftersom Usk:orna får göra stora delar av ssk:ornas arbete under sommaren! KUL!

En ny sug-vän har jag även införskaffat mig. En dammsugare alltså, från MAXI. Den var hur bra som helst och min lägenhet har aldrig vart så fri från damm förrut :)

Nu ska jag bädda ihop sängen efter mig och sen införskaffa fredagsgodis och skriva klart Vfu-grejen!
Ska bli riktigt härligt med en lugn helg hemma, välbehövt om inte annat!

Ha en underbar  helg alla och njut av det fina vädret som ska komma! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar