söndag 17 februari 2013

Har du facebook...?

NU har jag lyckats! :D Jag har lyckats bli "någon" på lagårn! :D Tihi!! Jag är igenkänd och jag behöver inte längre dansa med gubbar i brist på andra eftersom jag inte hinner med det längre då jag blir uppbjuden av alla dessa urduktiga och toksnygga killar ;) Livet är ju fint ibland!
Sen vet jag inte om det är gulligt eller ej när en kille frågar om man har facebook o om han får adda mig.. Vad hände med att fråga om numret? :O haha..

Det går inte att beskriva känslan när man dansar iaf, jag har försökt otaliga gånger men jag får inte fram mitt budskap :P

Nog om dans! Det har ju hänt massor i mitt liv den senaste tiden!
var ska jag börja... Har lärt känna en hel hög med härliga människor, både nya kollegor och dansare :) Pratat djupa känslor med en viss Snygge ;) Dejtar en kille från "ica", har börjat dansa boogie woogie igen, sökt RESELEDARUTBILDNING (den ni!) ;)  jag håller på planerar bröllop, ska vara brudtärna :D och sen väntar "jag" barn, knodden kommer 19 Juli ;) Jag ska även bli moster igen :D O jag har blivit gammal.. :/ Och så Körde jag av vägen i 70 km/h för en vecka sen så har dragit på mig en Wipplashskada.. kul att leva med den.. Så har stödkrage nu o ser ut som grannen i Beck :P har även lyckas med magsjuka, förkylning o ögoninflammation, allt inom loppet av två veckor... Jag har vart i sälen och gjort ett tappert försök att lära mig åka skidor.. det slutade med att de fick hämta mig med skoter ;) haha! och jag har vart på dansbandskryssning o dansat med tony irving ;)  ja jag kommer knappt ihåg allt som hänt.. Men det känns som om livet börjar bli ljusare igen.. Sen vet inte jag om det beror på att vi är på väg mot våren eller ej, men det känns gladare i själen :)

Nu borde jag sova, jag och stödis ska försöka jobba imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar